środa, 5 sierpnia 2015

7. "Więcej jest rzeczy w niebie i na ziemi, niż się śniło waszym filozofom"

1. Krótki opis bloga







Tajemnicze opowiadanie powstałe z połączenia między innymi książek: "Mroczne materie" P. Pullamna, "Zmory Alaizabel" C. Woodinga oraz bardzo bujnej wyobraźni pisarki. Opowiada o zwykłych i niezwykłych nastolatkach, których (z pozoru) nic nie łączy. No, bo co wspólnego mogą mieć ze sobą zwykły chłopak Daniel, Ethan ze świata dajmonów, Annika z przerażającego świata pełnego potworów i Diane, która cudem przeżyła w lochach wampirów? Czy coś ich połączy? Jakie zagrożenie będą musieli zwalczyć?




2. Fabuła - 2/3

 
Dla mnie, może dlatego, że to dopiero początek, opowiadanie jest strasznie zagmatwane. Mam nadzieję, że później wszystko się wyjaśni. Dobrze, że na początku każdego rozdziału piszesz, o kim jest, bo inaczej nie zorientowałabym się. Historia każdego z tych ludzi bardzo mnie zainteresowała, czytałam to z wielką przyjemnością.




3. Poprawność - 3/3

 
Nie wychwyciłam żadnych drobnych błędów - literówek, przecinków, powtórzeń itp. Dla mnie to ogromny plus, bo takie czysto napisane opowiadanie o wiele lepiej się czyta. Brawa!




4. Estetyka - 2/2

 
Uważam, że szablon jest prześliczny, a oprócz tego bardzo przejrzysty i czytelny. Pasuje do tej historii, bo też ma w sobie jakąś tajemnicę...




5. Rady dla autorki

 
Zastanowiłabym się nad dodaniem zakładki, w której napisałabyś jakieś króciutkie wprowadzenie do tego opowiadania. Naprawdę na początku trudno się w nim złapać, zwłaszcza jeśli czytelnik nie wie z jakich książek i na podstawie czego je pisałaś. W tej zakładce zawarłabyś wszystkie niezbędne fakty. Rozdziały są idealnej długości, więc tu nic bym nie zmieniała.





OCENA - 9/10


Masz u mnie bardzo duży plus za oryginalność tego opowiadania. Nigdy jeszcze nie czytałam nic o podobnej tematyce, więc na pewno jeszcze do Ciebie zajrzę ;)



Pozdrawiam

Lusia Na



*Przyjmuję dwa kolejne zamówienia, ale niestety pojawią się one najwcześniej za tydzień lub nawet za dwa, zależnie od tego, kiedy wrócę z wakacji. Z niecierpliwością czekamy na jakieś zgłoszenia w związku z naborem. Próbujcie kochani, nie zawiedźcie nas!

3 komentarze:

  1. AAA!
    Po pierwsze: dziękuję Ci za poświęcony czas.
    Po drugie: dziękuję Ci za ocenę! Miałam nadzieję, że się spodoba, i oto mam taki wyraz twarzy: @^.^@
    Dzięki Twojej recenzji dzisiaj będę miała wspaniały humor, który zepsują tylko komary. Na pewno dostosuję się do Twojej rady i w najbliższej przyszłości stworzę taką zakładkę. I spis treści, i streszczenie.

    Jeszcze raz dzięki za wszystko! Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w ocenianiu i recenzowaniu.

    Emelia DSE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, za jaki czas dziękujesz?
      Nędzne 10 minut nababrania kilku nieprzydatnych zdań, które w niczym Ci nie pomogły, poza poprawą humoru, oczywiście?

      Usuń
    2. Skoiastel, czy mógłbyś uargumentować swoją odpowiedź? Oceniłam bloga zgodnie z zasadami, wymieniłam rzeczy, które autorka powinna poprawić. I zapewniam Cię, że przeczytanie i zrecenzowanie bloga to nie jest 10 minut.

      Usuń

Mei z
KS