sobota, 5 września 2015

14. Forget about you

Krótki opis bloga




Opowiadanie typu fan fiction o Rossie Lynchu i Laurze Marano. Wszystko zaczyna się w momencie, gdzy przyjaźń młodych kończy wypadek dziewczyny, w którym traci pamięć. Zasadniczym pytaniem jest czy Laura przypomni sobie przyjaciela i czy znów poczuje do niego to samo co kiedyś?



Fabuła 2/3



Pomysł ciekawy. Jeszcze nie spotkałam się z blogiem z takim problemem przewodnim. Katarzyna Bonda kiedyś napisała, że zanim zaczniemy tworzyć,musimy się zastanowić czy naszą historia jest tego warta. Gdy czytałam Twojego bloga, miałam wrażenie, że nic nie pozostawiłaś przypadkowi. Dobrze poprowadziłaś wątki, jednak czasami miałam wrażenie, że niektóre są naciagane.



Poprawność 2,5/3



Błędy prawie nie występują. Jeśli już to w formie literówki bądź złej interpunkcji. Nie mam nic do zarzucenia. 



Estetyka 1,5/2



Bardzo ładny i intuicyjny szablon. Bez problemu można znaleźć interesujące nas zakładki. Lekko przeszkadza mi jednak połączenie, akurat tych odcieni fioletu i niebieskiego, ale każdy ma własny gust. 



Rady dla autorki


Szczerze nie mam nic do powiedzenia. Wydajesz się mi dojrzałą artystycznie blogierką, która wie co chce wywołać wśród czytelników i jej się to udaje.



Ocena 8/10


Pozdrawiam incaligo :) 

1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc, jestem kompletnie zaskoczona tą recenzją. 8/10? Myślałam, że ocena będzie o wiele niższa. I jeszcze, gdy zobaczyłam ile punktów mam za poprawność, o luju!
    Gdy przeczyłam tą recenzje nie cały tydzień temu, to miałam wrażenie, że się popłaczę. Nie wiem ile razy ją analizowałam, nie mogąc uwierzyć w to, co widzę, na serio.
    Nie wiem co mogłabym jeszcze napisać, więc...
    Dziękuje za poświęcenia czasu na takie coś i życzę powodzenia w pisaniu kolejnych recenzji! ♥

    OdpowiedzUsuń

Mei z
KS