wtorek, 8 września 2015

Zakończenie stażu Incaligo!

Witam!

   Mam dziś przyjemność ogłosić... czy... Incaligo przeszła staż!
Incaligo rozpoczęła staż z dniem 17 lipca i zakończyła go 7 września.

Monalisa: Jesteś sumienną i wspaniałą osobą (mimo, że tak naprawdę się nie znamy za dobrze, jednak myślę, że to widać nawet po sposobie pisania), piszesz świetnie recenzje, posiadasz bogate słownictwo. Po prostu nie mogę się nie zgodzić, chociaż przyznam się, że od początku wiedziałam, że będę  na tak. XD Jestem na TAK!
Lusia: Absolutnie na tak! Posty, które dodajesz są bardzo dobre, oceny sumienne i dokładnie opisane. Poza tym tempo ich dodawania jest bardzo szybkie, co działa na Twoją korzyść. ;)


Jak tylko Lusia się do mnie odezwie i napisze mi swoje podsumowanie od razu je dodam, jednak ona chyba gdzieś zaginęła w szkole lub w książkach i wygrzebać się nie może do internetu. :D Myślę, że i ona nie będzie miała nic przeciwko, byś została z nami na dłużej! c:



Więc, ja już kończę. Muszę się spakować, na dodatek mam jutro kartkówkę z biologi, a wiadomo 3 klasa gimnazjum, to już nie przelewki i chciałabym w tym roku też dostać stypendium oraz dostać się do dobrego liceum. Nie wspominając o testach ;_;

Życzę miłej nocy, Mona xx


3 komentarze:

  1. Oj nie chwal tak, bo się zarumienię i zapadnę pod ziemię :> Bardzo się cieszę na naszą dalszą współpracę.
    I nie martw się, ja dziś spędzę pół dnia pod sekretariatem, żeby wyjaśnić kilka spraw.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może przyjmiesz mojego blogaska do kolejki, hm? Lysandres-lab.blogspot.com

      Spowarzaniem,
      Wielki Inkwizytor Internetu

      Usuń
    2. Myślę, że mogę śmiało cię chwalić! Ja też się cieszę! :)
      Pozdrawiam xx

      Usuń

Mei z
KS