sobota, 26 września 2015

17. "Pokemon"

Krótki opis bloga



Blog napisany na podstawie anime i opisujący serię odcinek po odcinku, tak by każdy mógł zrozumieć, co się w nim dzieje. Jest bogaty w teorie spiskowe autorki i objaśnienia, które laikowi pomagają ogarnąć uniwersum Pokemonów.


Fabuła 2/3


Miałam nie małe trudności z tą częścią oceny. Jak ocenić coś, co opisuje serię anime? Jednak starałam się skupić na tym, jak piszesz i na Twoich teoriach, które w tym niepojętym dla mnie świecie wydały mi się ciekawe, momentami prawdopodobne, a czasem zabawne. Streszczasz odcinki bardzo szczegółowo, zwracasz uwagę na te aspekty, dzięki którym będzie można zrozumieć późniejsze zachowania. A przy tym  zachowujesz niezwykłe poczucie humoru.


Poprawność 1/3


Nie wiem, czy to już Twój styl pisania, czy mnogość błędów. Ale na Twoim miejscu albo bym to objaśniła albo nie przyznawała się, że jestem humanistką. Oprócz form, które mnie po prostu drażniły, a pewnie miały dodać oryginalności, albo oddać Twoją osobowość, znalazłam też dużo literówek, powtórzeń i błędów w interpunkcji. 


Estetyka 1/2


Szablon jest bardzo ubogi. Nie bawisz się w dodatkowe zakładki ani zbyt wyszukane możliwości. Może i jest to bardzo czytelne i minimalistyczne, do czego zachęcam blogerów, ale pozostawia wrażenie niedopracowania.


Rady dla autorki


Przede wszystkim popracuj nad pisownią. Rozumiem różne sformułowania, które pokazują Twoją indywidualność, ale inne błędy potrafią skutecznie rozpraszać. Proponuję też dodać zakladki z gatunkami/ typami pokemonów, ponieważ przewija się ich naprawdę dużo, a ktoś, kto tak jak ja nigdy nie oglądał tej serii, będzie mógł łatwiej przypisać opis do odpowiedniej postaci.


Ocena 6/10


Długo myślałam nad tą oceną. Nie potrafiłam skomentować czegoś w tym stylu. Było to naprawdę ciekawym doświadczeniem, które, mam nadzieję, nauczy mnie czegoś na przyszłość i doda coś do moich umiejętności.

Pozdrawiam, incaligo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mei z
KS