niedziela, 28 czerwca 2015

Zakończenie stażu Lusi!

Witam!

Dawno nie pisałam, ale cóż... Mam wybite dwa palce. Na dodatek u prawej ręki, ale do rzeczy...
Dziś zakończył się staż Lusi! Rozpoczęła go z dniem 7 czerwca i zakończyła dziś, czyli 28 czerwca.
Mogę chyba bez żadnych zastrzeżeń napisać, że przeszłaś z oceną pozytywną!

Jesteś miła, sympatyczna, świetnie mi się z Tobą pracuje i dodajesz bardzo dobre posty. Nie mam nic do dodania.
Już wiesz, że przeszłaś. Soooooł! Możesz już skakać, krzyczeć i się cieszyć. :3 W sumie ja też. xd
To chyba na tyle.

Recenzję dodam gdzieś tak za jeden dzień lub za dwa.
All the love, Monalisa xx

2 komentarze:

  1. Hura! Bardzo dziękuję! Obiecuję nie zawieść, a kolejne zamówienie pojawi się w tym tygodniu.
    Jeszcze raz dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń

Mei z
KS